Thursday 22 May 2014

Hamil dengan gla complex..


Salam sejahtera..

Tak terkata bila seseorang hamil dengan bantu nasiat sendiri bukan..Hanya itu saya mampu menolong, memberi sedikit senyuman untuk orang yang inginkan cahaya mata..

lepas saya update status..hanya 17biji hamil dengan gla complex, ada yg bertanya cara makan dan sebagainya..kesian pun ada sebab cara makan beliau berikan adalah tidak betul utk yg sedang berusaha inginkan zuriat..

Saya tidak salahkan cara nasihat atau cadangan orang lain, mungkin beliau ada terlebih info utk masalah customer2 beliau..tapi berdasarkan soalan2 yg saya ajukan, beliau tidak mengambil kira waktu subur, period dan sebagainya..




itula saya ingin pesankan pada sesiapa yg membeli vitamin, pastikan anda betul2 dapatkan nasihat kesihatan yg betul..Pastikan penjual itu mempunyai ilmu yg cukup..bukan sekadar untung semata-mata..

Hari ni settle hantar barang shaklee ke presint 17 dan presint 18 Putrajaya..pastu pergi makan...Tak masak pun hari ni..hihi..okla, daaa


pengedar sah shaklee anda,
mashitah,
019-2187754

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...