Saturday 24 May 2014

Keahlian Shaklee


Salam sejahtera..

iklan sikit..bagi yang ingin menamba income bersama shaklee..full time @part time..

Berminat nak jadi ahli shaklee? ada 2 cara:
1. Hanya bayar rm65 memberkit + rm10@rm20ss postage utk keahlian seumur hidup

2. Percuma keahlian jika beli produk2 berjumlah 200uv ~lebih kurg RM620-Rm650

Senangkan...aa lagi
Keistimewaan susur galur empayar Jutawan :
1. Dinaungi 45 org master coordinator
2. Kelas bimbingan offline dan online
3. Grup secret sokongan di FB/wasap
4. Tips2/teknik/motivasi yg berterusan




saya sudah berincome 4angka dengan shaklee, malah saya adalah bekas seorang engineer..taknak dah mengimbau kenangan dahulu..hihi..Nak jadikan saya sebagai mentor anda dalam bisnes ini..Jom contact saya..Jom sama2 berjaya dalam bisnes ini..Saya sudah suri rumah sepenuh masa..;)


Saya seorang leader shaklee,
mashitah
019-2187754






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...