Friday 16 May 2014

Join Shaklee

Salam sejahtera,

Seronok bila duduk rumah tapi income masuk..jaga anak, aira pun membesar depan mata..Tapi kalau takde usaha memang tak jadi..
Alhamdulillah, suda 8 bulan saya bergelar leader shaklee, dah ada rank pun..mula2 memang tak sangka dapat perform macam ni...Syukur sangat2..Moga2 saya dapat capai rank tertinggi dalam shaklee iaitu master coordinator..
Best sangat bila join shaklee, masing2 tolong each other pasal shaklee, kelas pun buat cross coucing..So, boleh sesiapa join..Free je..Macam2 tempat bilik biasa, branch shaklee, rumah2, kedai, company malah ada juga di hotel2..

Oh ya, saya dan geng coordinator to be, tenga conduct kelas di Ioi Marriot Hotel, Putrajaya..Ada door gift,makan pagi dan tengahari, hadiah dan macam2 lagi..yang bestnya anak2 boleh main atau lepak2 di kids world situ, free je..Makan tengahari pulak bole makan2 sampai pukul 4petang, haa.. makanla sampai kenyang..oops, yang penting ilmu yg di sampaikan itu masuk ye bukan asyik pikir makan je..hihi..

ok, semua dalam proses lagi, tak sabar nak tunggu hari tu..minggu last bulan ni..;)

jika nak join kelas2 kami, dan berminat nak buat side income atau full time dengan shaklee, boleh contact saya ye..saya akan bantu anda jika anda betul2 ingin mengubah hidup anda..



your mentor,
mashitah,
019-2187754

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...